onsdag 15 juli 2015

Liten och sjuk...


Och så vips, försvann det några dagar!

Jag hinner ju inte alls med, känns det som!
Semestern är ju till för vila, men inte vilar vi någonting
här hemma.
Jo, Milton har vilat eftersom han har åkt på någon 
sorts sommarvirus och har hög feber och alien- färgat snor.
(äckelvarning...)
 
 
Men jag har hunnit med att städa bilarna invändigt (?), städat trädgården, 
varit i både Halmstad, Båstad och Ängelholm, den stora bilen är besigtigad utan anmärkning
och så har jag handlat hem glass i mängder till busbarnen 
och extra mycket till lillgossen som 
fullkomligt lever på glass just nu.
Det är ju så det ska vara när man är liten och sjuk, eller hur?

Barnen sover sött sedan länge och alldeles strax ska jag krypa upp sidan om 
Milton i soffan. Förhoppningsvis är han mycket bättre imorgon, för vi har
gjort planer för att ha en riktigt mysig familjedag i Hembygdsparken
i Ängelholm, vi ska grilla och träffa våra  härliga vänner ifrån Helsingborg.
Så just nu så håller jag tummarna att allt går enligt planerna!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, 
alla sockertoppar, hoppas 
att ni njuter av sommaren på bästa sätt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...