onsdag 8 juli 2015

Doctor´s Orders...


Här råder det egentligen semestermood, men 
inte på riktigt!
 
För guuuuuud, vad jag har hållt på, idag också.
Planen var ju att åka iväg på något kul med busbarnen men sen 
blev det helt andra planer med mamma som skulle akutopereras för sitt dåliga öga i Malmö,
jag lovade att hämta henne i Laholm, men det gick absolut inte för sig!
Doctor´s Orders!
Så jag fick blixsnabbt hoppa in i bilen 
(och alla som har eller kan tänka sig vad blixtsnabbt är med 4 barn hemma, utan barnvakt är, förstår preciiiiiiis),
 köra som Hamilton och skynda mig för att hämta upp mamma som såg ut som 
Jack Sparrow - den kvinnliga varianten!
 
  
Vi fick även ta en tur förbi vackra, en långt- borta. orten Höganäs
(jag körde förbi dödensfort, för jag har gamla, galna härliga vänner som tydligen bor där nu)
för att , när vi ändå var ute på vift, hämta hem älsklingen som var ute på sina egna galna äventyr.
Nope, onsdagen det blev inte alls som vi tänkt oss!
 
Nu är alla hemma, hemma, glada och nu blir det pizza!
Med lite iskallt vin för oss större, sen tidigt i säng (igen).
Imorgon ringer klockan ((mobilen) det var bättre förr med en riktigt väckarklocka) tidigt
sen väntar Ängelholm på oss!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam, alla sockertoppar!
(mina ögon går snart i kors och jag längtar efter sängen)
Imorgon är en annan dag och kanske kan vi följa planen då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...