tisdag 21 juli 2015

The Mediterranean Style...


Vi kunde minsann ha det värre!

Tisdag igen - veckorna verkligen flyger fram och trots att Sverige inte alls
beter sig som om det är sommar, så lyckas vi hitta de små ljusglimtarna.
Så idag har vi shoppat loss i Halmstad, mamma, Milton och jag
och jag har fyndat...
Inte till busbarnen denna gången (!) utan till mig själv!
Hur ofta händer det.
 
Jag kom hem med flera toppar och även en snäv omlottkjol med
 hög midja i lite 40- tals längd.
Alltså det där med kjolen är otroligt för mig, som alltid använder byxor!
Det har helt enkelt blivit en vana att ha byxor, plus att jag trivs utmärkt i det.
Men idag tänkte jag att om man gör en sak varje dag lite annorlunda
- vart slutar det då!
Man måste ju variera sig lagom mycket, lite då och då, eller hur?
Nu längtar jag en aning till hösten är här.
(jag tänker på den nya grå kjolen, svarta moccastövlar och svart kavaj)
 

Hur som helst, så är kvällen här, jag är supernöjd som har handlat så mycket fint till mig själv, 
jag har t o m handlat och bytt till nya strålkastarlampor (heter det det...) på den stora bilen och 
nu ska vi mysa med god mat och lite gott vin 
 (trots att det är tisdag- vi kör på the Mediterranean Style)
men sen blir det en god natts sömn. Imorgon väntar nya äventyr! 

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam. alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...