måndag 30 juni 2014

En toppenhelg...






Nu har vi haft en sådan där
barnslig helg igen!

Det vill säga att vi har gjort sådant som barnen är bäst på
- nämligen med att busa massor!
Såklart har alla grannbarnen varit här och vi har ätit glass, jordgubbar, badat
i sjön och varit i parken.
Texas har spelat sista matchen innan semestern och vi har verkligen haft
en toppenhelg full med roligheter.














Idag är vi lite tröttare än en normal måndag, men en extra cortado
ska nog rätta till det. I värsta fall får jag väl dricka två!
Idag är ju sista dagen i juli och jag har 
lite kul måndagspyssel framför mig, bl a så ska håret bli ljusare
och ska jag plantera våra nya palmer som ska göra lilla balkongen
medelhavsfin.
Även våra ljuslyktor (som stått ute hela vintern i ur och skur) ska få lite vit färg 
så att de blir som nya igen.
Och sen har vi ju ett helt träd fullt med körsbär som måste plockas.
Vi får bjuda in våra kära grannar på bärfest, tror jag!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaam, sockertoppar, 
hoppas att ni 
har haft en underbar helg och är ordentligt laddade med ny härlig energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...