lördag 7 juni 2014

På ett underbart härligt sätt....

 





Jag bor tillsammans med den galnaste
av alla finnar (!)!
 
Ja, det sistnämnda trodde jag aldrig skulle hända, men så
är fallet.
Han är tokig, fast på ett underbart härligt sätt.

Barnen busar, vi låter dem bada, trots att vi inte har tagit med
någon bad(utrustning) men sen får älsklingen för sig att
han minsann också kan.
Och han kan!
Alldeles tydligen kan han, för han hoppade i, fullt påklädd,
plaskade och hade all världens kul,
men sen bestämde vår galna finske tosing, för att han minsann kan hoppa
som en anka.
DET skulle han aldrig ha gjort.
Hoppet fungerade precis som det skulle, men han kom upp 
med en spräckt finsk trumhinna.
Thats it.
Och gissa nu, vem som lider, skäller och ser ganska så dåsig ut
efter alla tabletter som jag gett honom...
Han är bara arg för att jag tog så dåliga bilder av honom 
när han hoppade!
 





Lite suddiga blev bilderna tyvärr, men vem bryr sig egentligen....
Kraaaaaaaaaaaaaamis,
nu ska jag snart natta busbarnen, den store tuffe finnen sussar redan sött,
barnen är verkligen trötta och jag tror att jag ska öppna en flaska med rosado
- jag tycker att jag förtjänar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...