onsdag 4 juni 2014

Samma hemska dröm...

Idag är det en sådan onsdag som jag bara måste
ha en stoooor café con leche,
 gärna injeccerad!
Har haft en hemsk natt fylld med mardrömmar (det har jag aldrig), kunde inte sova
och bara vände och vred på mig.
De få gånger som jag lyckades somna om, så är jag tillbaka i samma
hemska dröm!
Det hjälpte ju inte direkt heller att man vaknade upp till ett blytungt landskap
och att våra annars så glada busbarn var trötta, bråkiga
och superlångsamma.
Men, sen får man ju inte glömma att om vi är glada och piggelin
360 dagar om året så kan man kanske komma undan med 5 lite mindre glada!

Nu ska jag försöka vända på denna morgonen, göra en inpackning av håret
och göra mig lite extra snoffsig. Det kan ju inte skada menar jag!
Det är nog bäst att vi tar en liten runda ut i friska luften när Milton
vaknar - det brukar göra underverk med humöret!
Och kanske kikar solen fram.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam, sötnosar,
jag hoppas verkligen att ni vaknat på ett betydligt gladare humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...