torsdag 5 juni 2014

Massor med roligheter...


Om jag verkligen vaknade på fel sida igår
så är det absolut över nu!
skrattar

För tänk vad lite kaffe, ljuvligt barnskratt och roliga paket
kan göra för humöret!
Tyvärr lyser solen fortfarande med sin frånvaro, men 
man kan ju inte få allt, eller hur?

Både kläderna ifrån PO.P och våra finfina
bevarage dispensers kom igår och nu är jag på ett strålande glatt humör igen.
Och håret blev jättefint med de nya produkterna som jag fick
hem för att testa. Fast det visar jag senare.
Vi hade tänkt att grilla ikväll, men de som vet, har lovat
regn och rusk så vi får hitta på något annat skoj.

Busbarnen är i skolan och lillgossen och jag har inga som helst planer
inför sista vanliga dagen innan helg igen, men jag tror att vi strosar ner
till stan, handlar lite glass och kanske tar en runda till lekplatsen.
Imorgon packar vi bilen och åker på marknad och lite senare väntar dansuppvisning
i parken för flickorna och massor med roligheter. 
Det ska bli åska och ösregn, men, men, vi får hoppas att det
kanske ändras till imorgon.

På förra dansuppvisningen valde flickorna att sminka sig till fjärilar, men denna gången vill de vara något annat, så ikväll får vi provmåla dem! Vi har beställt fina masker från Rice, men de har tyvärr inte kommit ännu, så vi får väl impovisera lite.

Nu ska jag ta en snabbdusch sen får vi se hur mycket vi hinner
med denna ganska så blåsiga, men mysiga torsdag.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam
 och njut av dagen, sötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...