onsdag 18 juni 2014

Massor med bus...



Ja, nu har vi gjort det igen
- firat såklart!

Och som vanligt hinner jag inte med allt som jag skulle vilja
och borde göra. Men busbarnen och deras vänner fick ialla fall
en ordentligt rolig skolavslutning som började med tårta
och som slutade med dans.
Grannbarnen dök upp klockan 14 och gick hem vid 21
så det blev en heldag med massor med bus.


Tårtan försvann i ett nafs! Så fort att varken älsklingen och jag hann smaka, men det betyder ju att den var god!

Idag bara måste jag klippa gräset, annars svimmar väl grannarna snart!
skrattar
Lite shopping ska jag också hinna med inför midsommar
och ny tårta ska bakas. Jag handlade det mesta i matväg igår men vi har inte
helt bestämt vad vi ska äta för gott på fredag. Jag gissar att det blir lite sill, lax
och smått och gott till förrätt och sen måste vi ju starta grillen.
Det gör vi väl alltid!
 Vi stressar inte för mycket när det kommer till midsommar, lite gott
att äta, söta blomsterkransar i håret och dans runt midsommarstången
och massor med glada skratt ska det vara!


Kraaaaaaaaaaaaaaaam, alla sockertoppar, 
ha en härlig onsdag!
Hoppas att solen skiner på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...