söndag 22 juni 2014

Lääänge tills nästa midsommar...



Vilka underbara sommardagar vi har!

Dagarna bara flyter samman och man vet inte om det 
är måndag eller lördag hela veckan.
Bianca frågade mig igår vad det var för veckodag
och jag fick minsann tänka efter innan jag kunde svara henne!
skrattar
Midsommar var ljuvlig och igår sov vi länge, flickorna gick på kalas
och så mumsade vi på resterna efter midsommaren.
Vi startade dagen med
tårta och iskall mjölk till frukost!
Tårtan blev verkligen godare än godast om jag får säga det själv
och det finns inte en endaste lite bit kvar av den.
 Vi har fortfarande en hel del sill, lax och gräddfil kvar
så jag tror att vi äter lite midsommarbuffé idag med.
Det är ju lääänge tills nästa midsommar så vi kan lika gärna passa på
och njuta lite extra av allt det där goda.

Glada flickor på väg till kalas med fina pysselpresenter!

Nu ska hela familjen ta en långpommenix genom parken
och ner till byn och handla lite glass. Sämre
söndag kan man ha, men knappast mycket mysigare!

Kraaaaaaaaaaaaaaaamelikram, sötisar,
ha en härlig söndag i solen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...