söndag 27 september 2015

Att mura en grill...


Godmorgon alla söndagspigga!

Hos oss skiner solen och det ser ut som om sommaren är här igen, men
när jag öppnade dörren imorse så fick jag en smärre chock
- brrrrrrrr, vad kallt, härligt kallt!
Äntligen börjar det kännas som om vintern faktiskt närmar sig.
 Jag skojjar inte, för jag älskar vintern!


Och precis som vanligt i denna knasiga tvärtom- familj, så fick 
älsklingen för sig att börja murandet av vår grill!
skrattar
Vi verkar ju inte alls göra som alla andra, 
varken med det ena eller det andra.
Så igår satt vi i gång med projekt - att mura en grill!
Vi kommer få inviga den med mössa och vantar på, gissar jag.

Nu ska jag fixa till busbarnen, sen hinner jag nog en snabb runda förbi
söndagsloppisen. Barnen och jag fyndade massor med roligheter igår på 
handbollstjejernas loppis, så fy sjuttsingen om jag skulle missa något fynd idag!
skrattar
Det hade ju varit hemskt.
 
 Ha en underbar söndag, sockertoppar, så ses vi lite senare!
Håll tummarna att jag hittar något litet fynd - det kan göra en hel dag!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...