söndag 6 september 2015

Mycket som ska hinnas med...





Hela helgen har passerat 
och vi har minsann inte tagit det lugnt 
det minsta lilla!
 
Snarare tvärtom, med kalas, fotbollscup, träningar, vi har vinkat av mamma som åkte hem till
Mallorca, shopping i vackra Halmstad och så har vi haft
 årets första ljuvliga kräftskiva.
Vi har även invigt nya ugnen och bakat croissants till frukost och haft barnens kompisar hemma exakt varje dag efter skolan. Vännerna och fotbollstränarna har också varit här och 
tjuvkikat på vårt nya hem.






Och nu sitter hela familjen här i soffan, dödens trötta, mycket glada
och längtar nog mest efter att få bädda ner sig i våra sängar.
Det går runt i huvudet lite efter allt flyttande, inredande och roligt stå hej som vi har sysslat med, men snart borde det kännas lite som vanligt igen (hoppas jag)!
skrattar


Imorgon är det ännu en ny vecka och jag har helt tappat räkningen på vilken dag det är
och som tur är så har jag min kalender där barnens alla aktiviteter, läxor och olika måsten är inlagda
- annars hade det aldrig gått!
Imorgon är det tydligen dags för teater på skolan för Milton annars är det en 
måndag helt utan direkta planer.

Nu ska vi säga godnatt till busbarnen, sen somnar vi säkert i soffan framför någon
film, älsklingen och jag.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, 
alla sötnötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...