onsdag 30 september 2015

Jag hade ingen aning...



Redan onsdag!

Oj, oj vad jag inte hinner med just nu!
Tusen saker som ska ordnas och jag klagar egentligen inte alls
- för det är så här jag älskar att ha det!
Lite rörigt, massor att bocka av på en lista och dagar som försvinner
fortare än kvickt.
 skrattar
Det enda som jag kanske skulle kunna ändra en aning på är att 
försöka att hålla mig vaken en stund längre än busbarnen...
På sista tiden har jag inte sett slutet på en enda film som älsklingen 
och jag har börjat på!
Pinsamt.

Jag har nämligen lite fuffens för mig
(det är därför som jag är så trött)
och de senaste dagarna har varit fyllda
med pappersarbete, massor med mail och andra små roligheter och allt rör arbete.
Riktigt galet roligt arbete nämligen!
Och igår var jag inbjuden till Halmstad City Airport där jag träffade
underbart trevliga människor. Vi var VIP men det kändes som om
vi alla var vänner sedan tusen år tillbaka!
Alltså - vad jag har saknat att vara ute i arbetsvimlet.
Jag hade ingen aning.
Jag har varit så fokuserad på våra älskade barn, hemmet, träningar för busbarnen
att jag helt förträngt (inte glömt bort) hur förbaskat kul det är att arbeta
och vad bra det får mig att må!
Det är ju detta jag kan och är bra på.

Nu är det dags för barnen att sova, mig att lägga mig och försöka se en film färdigt
och imorgon väntar mer arbete på mig. 
Om jag är nervös - inte det minsta konstigt nog!
Jag vet att det kommer att bli härligt kul.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...