torsdag 17 september 2015

Vi hade ialla fall tur med vädret...




Fest i dagarna tre!

Ja, just nu befinner vi oss i någon form av knasiga festyra, för
busbarnen har teater varje kväll!
Jag har inte haft en lugn stund över att göra något annat än att skjutsa dem
fram och tillbaka på olika events och repetitioner.
Och som om inte bilkörning fram och tillbaka skulle varit nog, så ska det vara olika
80- tals kläder varje kväll för flickorna!
 Och det är noga...
skrattar
Jag anar att Zasha och Bianca hade gjort succé om de hade varit med på 
det glada 80- talet!



  
Kvällen igår var riktigt mysig och vi hade tur att det regnade precis innan föreställningen och sen
började det ösregna precis när vi satte oss i bilen för att köra hem.
Bättre tur är svår att ha!

Hur som helst så är det sista föreställningen ikväll och jag har inte en susning om
vad barnen ska ha för fint på sig  
- jag får väl försöka lura dem lite att det går finfint
att ha ungefär samma outfit som i tisdags...


Nu ska jag snart köra en sväng till matbutiken, innan jag ska hämta hem de små. 
Idag har Bianca namnsdag (vilket tydligen är väldigt viktigt...) så jag kanske inviger
ugnen och bakar något litet tills ikväll bara för att göra prinsessan glad.
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla sockertoppar!
Ha en mysig torsdag raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...