lördag 19 september 2015

Last show...


80- talet är över, förbi, long gone!

Jag som tyckte att detta var det gyllende årtiondet
(jag är ju född -75)
- jag har ändrat mig!
skrattar




För fy sjuttsingen, vilket arbete att se ut som på 80- talet!
Tuppera håret, ha tonvis med sprayburkar hemma, köpa galet neonlysande allting, inte
 glömma all spets och att ha så många armband som handleden kan bära...


Fast barnen har haft jättekul, jag har haft jättekul och hela tillställningen
blev en succé, men jag är minsann glad att det är över! Och igår imorse njöt jag för fullt av att
klä barnen i deras vanliga, klassiska kläder. Slippa hårspray och kunna
kamma igenom deras hår, helt normalt.
Enkel mamma- lycka!


Idag är det ju lördag och hos oss skiner solen, så då ska man ju passa på att
göra något roligt! Jag tror att det blir en loppis- lördag.
Busbarnen älskar det lika mycket som jag gör!
skrattar
Undrar vem de kan ha fått det ifrån...

Nu ska jag hämta hem Texas som har varit ute på äventyr
(han sov över hemma hos sin kompis igår) sen packar vi in hela familjen i bilen och
 far ut på roligheter!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina!
Hoppas att ni får en strålande vacker lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...