måndag 14 september 2015

Redo för Christmas 2015...



 Tjingeling sötnosar!

Ny vecka och nya tag är det som gäller här! Vi vaknade ganska så trötta 
imorse hela familjen, men sen har vi ju också haft ännu en fartfylld helg.
Igår var det minsann inte någon ro heller, med fotbollsträningar och cup för 
båda killarna.
(puuuust)
Och kallt var det!
Så kallt och blåsigt att jag satte mig i bilen och kikade på matcherna
och önskade så att jag hade tagit vinterjackan på mig.
Fast busbarnen tyckte att det var underbart roligt och höll sig varma med att 
göra det de är allra bäst på - att busa!






Idag har jag lite småsaker att pyssla med men allra först ska jag hämta barnen 
påskolan, sen tänkte jag överraska älsklingen med lunch på arbetet.
Det blir skinkomelett med kesoröra, färsk dill och ruccola.
Supergott och nyttigt!
Vi tänkte nämligen göra precis tvärtom mot alla andra
 som försöker äta lite hälsosammare innan sommaren
- vi ska bli hälsosamma innan jul!  
Så nyttig lunch, nyttig middag och sen en rask kvällspromenad.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina!
Ha en härlig start på nya veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...