tisdag 8 september 2015

Riktigt roliga saker...




Kvällen är här 
och det ska bli ljuvligt att bädda ner sig i vår nybäddade säng!

Vi har haft en fullspäckad tisdag med ett roligt besök i Helsingborg, älsklingen
och jag hade en mysig Ikearunda på tu man hand (händer ju nästan aldrig med 4 busbarn annars) och vi hade en lång lista på saker att handla hem till huset. Toaletten på nedervåningen är
egentligen helt perfekt som den är nu, men trots nyrenoveringen så har vi ändrat oss och vill
ha en stor spegel istället för det nya badrumsskåpet som precis är ditmonterat...
Det kommer att bli mycket finare, en aning mindre plats för förvaring, men 
så mycket större och pampigare!
Jag får helt enkelt gömma undan lite av mitt smink och parfymerna.
 




Vi har även hunnit med att klippa gräset, barnen har spelat fotboll med vår nye söte grannkille, vi har kelat med goskatterna i området och jag har hängt upp nya gardiner i uterummet, samtidigt som lillgossen har spelat och sjungit för mig. 
Och så har jag äntligen börjat måla om
våra antika stolar! Det var minsann på tiden, för jag har velat länge...
skrattar
Jag är  i n t e   h e l t   s ä k e r  på att jag blir nöjd, men jag 
hoppas att slut resultatet blir finfint


Nu sover alla busbarnen sött och jag ska strax bära upp Milton i hans säng
(han somnar fortfarande helst i soffan hos oss) sen blir det film och tidigt i säng.
Imorgon är det ju redan lill- lördag och jag har en hel hög med saker att göra
- riktigt roliga saker!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla sötnosar!
Sov gott och dröm vackra drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...