onsdag 2 september 2015

Casi hecho...


Vi är officiellt färdigflyttade!
Nästan klara.
Ääääääntligen, måste jag säga, för vilket arbete.
 
Aldrig i livet trodde jag att vi hade samlat på oss ännu mera möbler
och bra- att- ha- saker sedan flytten ifrån Spanien!
Men det hade vi tydligen.
(Man skulle ju kunna tro att man lärt sig något ifrån förra flytten...)
skrattar
Men nu är det klart - nästan helt klart!


Vi har så klart fortfarande massor med röra överallt, ialla fall i förråden, i 
själva huset är det ganska så bra redan. Våra möbler passar in finfint
i vårt nya hem och sakta med säkert börjar det bli hemtrevligt. Fast jag har knappt tagit
ett foto, ännu mindre öppnat datorn - jag har helt enkelt inte haft någon tid över!
Busbarnen har ju sina skolor, läxor och träningar och där emellan ska allt
annat ordnas. Jag har rusat som en galning varje morgon för att leta efter 
passande kläder för barnen, skolväskor, skor och regnkläder, men idag så fungerade allt
precis som vanligt (puuust)!
 
Lillgossen har så klart hjälpt till så mycket det bara går! För så klart har vi målat också - precis som vanligt!
 
 
Nu är busbarnen i skolan, jag har öppnat min lilla dator för första gången på mer än en vecka
och snart ska jag ta en runda till matbutiken. Idag är det dags för en uppfräschning av mig själv också. Håret ser ut som en stor dammtuss, naglarna lider och varannan är halvmålad
- jag bara måste prioritera mig själv idag!
 Sen kanske man kan känna sig som vanligt igen.
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina som troget kikat in här!


Ni är underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...