fredag 25 september 2015

Jag har fått för mig något...





 Sen fredagskväll!
 Men jag bara måste kika in här snabbt innan det är dags att 
försöka drömma söta drömmar.

Oj, vad vi har haft mycket för oss - precis som alltid
och dessa dagarna har varit värre än normalt!
Får jag för mig något, ja, då ska det gärna ske bums.
 
Jag fick ju för mig att det var dags för mig att börja arbeta igen förra veckan
(efter nästan ett halvt sekel som hemmamamma)
så letat efter jobb har jag gjort, varit på intervju 2 gånger på samma härliga
ställe och så har jag gjort en videointervju (för första gången någonsin) på ett annat ställe. 
Det var ju tusen gånger mycket mer nervöst att göra en intervju 
framför en kamera.
skrattar
 
Men nu till det roligaste, 
det som jag trodde var för bra för att vara sant,
var sant
- jag har fått besked idag och jag börjar nästa vecka!
Underbart superroligt ska det bli och jag längtar redan.
 Så nu ska jag gå igenom mina kläder och uppdatera den för jag måste se 
välklädd och modemedveten ut dit jag ska.
Oooooh, I can´t wait, vad roligt det ska bli! 
Och vilken bransch då - modebranschen såklart.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina fredagsfirare!  
Ha en mysig kväll!
Själv ska jag försöka sova strax.
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...