måndag 28 september 2015

Ljuvliga höst...







 Happy Monday
i solskenets tecken!

Det blev en intensiv måndag med allt ifrån att vara uppe i ottan för att fara till
Ängelholm för att beställa nytt pass till mig, sen snabbt hem igen för att gå på
utvecklingsamtal med Texas (vilket gick strålande som alltid), sen kunde jag inte motstå lite shopping
mitt på dagen när barnen var i skolan (kom hem med buxbommen som jag har letat efter)
och sen satt jag igång med att måla om allt möjligt roligt.
Krukor, barnens små fina väggskåp, tavellister och Biancas sängbord
- allt fick sig en släng med ny färg!
 








Efter allt detta pysslande gick lillgossen och jag en sväng ner till parken
och det är helt ljuvligt vackert där nu!
Jag har haft så väldigt mycket för mig den senaste tiden att jag helt glömt bort
att åka med barnen till skogen...
Och det går ju inte för sig, absolut inte och helst inte nu när det
är som finast. Så imorgon ska jag försöka klämma in en tur dit också.
 


Nu är jag ordentligt trött och snart är det dags att drömma sött, men allra först
blir det säsongsavslutningen på Ray Donovan 
- det kan vi minsann inte missa!
 

Godnattkraaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina!
Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...