torsdag 16 oktober 2014

Halloween...


Nu är det inte långt kvar tills Halloween
och jag har lovat busbarnen att de ska få ha fest med allt
ruskigt som hör till.
 
Så vi har varit och inhandlat lite smått, sen ska vi klura ut
vad vi ska baka för gräslig tårta detta året 
(förra året blev det en vit marzipantårta med en stoooor spindel och nät på)
dräkter ska uppdateras och läskigt godis måste vi också hitta.
Grannbarnen kommer så det kommer att 
bli ett ordentligt party!
Jag får hitta på en massa läskigheter och leta upp de 
kusligaste filmerna vi har hemma. Grannbarnen vill tvunget sova över, men 
jag vet minsann inte om jag klarar av att ha 9 barn
sleep over- party...
Hade ni orkat?
skrattar

Bianca vill vara en leopardvampyr (?) så när jag hittade denna leo- applikation i leksaksaffären så slog jag till direkt! Bara att klistra på, lite som en gnuggis eller fusktatuering, superenkelt ju!

Zasha vill ha samma klänning som förra året och som tur var så passar den henne fortfarande!

Lite smått, men det kommer mera! Här kan ni också hitta massor med kul inspiration.

Och mer fest blir det för jag och några roliga tjejer ska nämligen
gå på modevisning och det eventet är inbokat nästa vecka. Mingel, snittar, bubbel
och massor med vackra kläder.
Och alldeles säkert massor med skratt!

Idag är det dansträning som står på schemat men först
ska vi ut på promenad i regnet. Man blir så pigg av lite frisk luft och kanske
slinker vi in i leksaksbutiken när vi ändå är ute. Vi kanske kan hitta
en liknande applikation till Zasha också.

Ha en härlig torsdag, sötisar
och hoppas att ni njuiter rejält av höstvädret!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...