torsdag 16 oktober 2014

Lite romantik, lite spänning och mycket äktenskap...


Våra älskade busbarn är i säng
och älsklingen och jag ska titta på en favoritfilm
- Date Night!

Jag är egentligen en thriller- fantast och älsklingen en Sci fi- nörd, men tillsammans så
är det härligt att kika på en romantisk feel good- film ibland.
För det är ju underbart att kunna skratta tillsammans, känna igen sig
och ibland tycka att situationen är direkt pinsam (och ganska så snarlik ens egen).
Hur många håller inte med mig?

Jisses, vad jag skrattade när jag såg denna scen - jag skrattade så att tårarna rann - på allvar!!!

Jag fullkomligt älskar The Holiday, Titanic, The boat that Rocked
och säkert tusen andra filmer som jag inte kommer ihåg just nu, men ikväll kändes det som om
att denna filmen skulle passa utmärkt,
lite romantik, lite spänning och mycket äktenskap!
Date Night.

Kraaaaaaaaaaam, alla finisar,
sov sött och dröm vackra drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...