fredag 17 oktober 2014

Helgen kan börja...


Fun Friday!

Jag tyckte att det var lördag, innan jag kom på att
det faktiskt bara är fredag!
Kanske det kan ha att göra med att älsklingen bestämde sig
för att arbeta hemifrån istället för att åka in till kontoret i morse.
Det måste ju vara hans fel, eller hur?
skrattar
Det känns lite som om jag har fått 
en extra lång weekend.
 
Vi har haft en ljuvlig dag, Milton, älsklingen och jag
och vi tog en lång runda i parken (i ösregn) så lillgossen kunde få busa och sen
fortsatte vi ner till matbutiken och handlade hem massor med 
fredagsgott till hela familjen. Vi hämtade de stora barnen på skolan och gissa om de
blev överraskade! Vi bor precis sidanom skolan och barnen tycker att 
de är så pass stora att de vill gå själva, men de blev riktigt glada att 
se oss där!
Så det får minsann bli lite fler spontanhämtningar.


Nu ska jag alldeles strax sätta igång en film för de små, tända lite ljus
 och börja förbereda vitlöksåsen till kvällens middag som blir
hemlagad falafel med godaste salladen. Men allra först ska jag hälla
upp 2 glas iskall rosado till älsklingen och mig - helgen kan börja!

Stor fredagskraaaaaaaaaaaaaaaaaam, sockertoppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...