tisdag 14 oktober 2014

Höst- mood...



Hur en weekend kunde försvinna så 
rysligt fort har jag ingen aning om, men roligt har vi haft!

Spontana besök av vänner är ju bara så kul och hela helgen
har vi skrattat, ätit så mycket gott och skrattat lite till. Men efter helg väntar
så klart en vanlig vecka och all tvätt som inte hanns med i helgen var jag bara tvungen
att ta itu med i går, så måndagen gick upp i rök den med!
Fast idag har det varit lite lugnare och busbarnen och jag har
varit en runda i vår vackra park. Det är verkligen magiskt ute nu med
alla gyllende färger - ååååh, älskar verkligen hösten!

 
Trots att vi inte sett skymten av någon som helst liten solstråle
idag så har vi haft så supermysigt. Jag kom i ett sådant
höst- mood att vi skyndade ner till matbutiken och handlade hem kål
och deras goda färs, så nu ligger kåldolmarna
och gosar till sig i ugnen, magen kurrar och huset luktar underbart!

Jag tror faktiskt att vi ska gå en kvällspromenad efter middagen
också, bara för att. Nu ska jag tända lite ljus och börja förbereda gräddsåsen.

Hoppas att ni njuter av denna fina tisdagskväll, sockertoppar!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...