lördag 25 oktober 2014

Lördagsfirande...


Lovely lördag!

Godmorgon alla fina! Fast vi har egentligen varit
uppe länge redan, hunnit handla födelsedagspresenter och fyllt på kylskåpet.
Lördagsfirandet kan snart börja!



Flickornas firande har redan börjat för de är iväg på kalas och har
strålat som små solar hela morgonen och det blev många
klädbyten innan de bestämde sig vad de skulle ha på sig. 
skrattar
Om det ska börja så här nu, när de bara är 7 år, hur 
ska det bli när de är 12...
Fast visst är det roligt att de vill matcha och att de
älskar den klassiska stilen!
Så någonting måste jag ha gjort rätt.


Älsklingen och jag hade tänkt att ta en runda med killarna, men det är så
grått och ruggigt ute att jag faktiskt inte vet 
vad vi ska hitta på. Kanske stannar vi inne och myser istället. Flickorna 
ska inte hämtas förrän om tre timmar, så kanske
ska jag passa på att krypa upp i soffan med min nya jultidning. Min första, men absolut
inte den sista - älskar allt som har med julen att göra!
Jag tror jag gör så, så kan vi ta en runda lite senare istället.


Kraaaaaaaaaaaaaam, 
ha en ljuvlig lördag, sötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...