söndag 19 oktober 2014

Regn...

En riktigt regnig söndag
vaknade vi upp till, men det passar oss 
finfint idag!

Bianca och jag kom precis hem efter en liten tur till matbutiken
och hem kom vi så klart med glass i stora lass!
För ska man ha en familjesöndag så måste man väl ha glass. Det var 
faktiskt så pass mysigt ute, trots ösregnet, att jag tror att 
vi ska gå en runda till parken lite senare också.

Sen hann vi med att hämta ut lite roliga paket, bl a en skepparkavaj i marinblått
till mig och gissa om jag blev glad för den var så fin! Jag tycker att jag letat 
länge efter just en snygg i ull och med guldknappar, men 
nu har jag äntligen hittat en - enkel lycka!
Nu ska jag sätta mig hos resten av familjen och bara lata mig.
Lataste söndagen ever!
skrattar
Men man för väl unna sig det också ibland, eller hur?
 
Lite annat gott tänkte vi också unna oss ikväll.

Kraaaaaaaaaaaaaaam, alla finisar, ha en härlig
söndag och passa på att ladda inför en ny rolig oktobervecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...