fredag 24 oktober 2014

Mingel och en hel del annat...




Hustitt, Ikea och julpynt!

Jag som var så hispig angående huset, vårt nya husprojekt, fick nog varva ner
liiiite, huset var supersött, hade massor med möjligheter men var bara 125 kvm. Det låter säkert mycket för många, men vi är en familj på 6 personer
och vi har så mycket undangömt att det kanske blir för trångt.
 Men det betyder inte att vi bestämt oss!
Huset, området och möjlighetena kommer att få bestämma.
(ja, jag anser faktiskt att huset, trädgården, avståndet till grannarna och just vilka grannar man faktiskt har, är viktigare än läget, ialla fall om man vill trivas, inte har planer att sälja och få en rejäl förtjänst)
Ialla fall hann vi med både falafael- lunch (älsklingen nya favvis), Ikealek för Milton och så klart,
jag som inte skulle ha handlat något alls, kom hem med massor med ljus, korvar, duntäcken
och fina glastallrikar för Halloween.
Det blir fintfint med glastallrikar och så printar man bara ut roliga
bilder ifrån internet, gärna Halloween- bilder såklart och lägger under!
Enkelt och kul.



Och så har jag hunnit med att mingla lite också. Denna gången var det 
modevisning och det var ett riktigt glatt gäng tjejer som var där!
Det blev mycket fnittrande, lite vin och goda snittar.







Nu ska jag och busbarnen passa på att mingla lite mera, men idag blir
det mingel i leksaksbutiken, för flickorna ska på kalas imorgon
och presenter måste inhandlas. Lite fredagsgott måste vi också ha.


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla sockertoppar, ha 
en härlig start på fredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...