söndag 5 oktober 2014

Överraskning...







Vi hade inte kunnat önska oss en ljuvligare lördag
i Danmarks vackra huvudstad!

Med stålande solsken, 18 grader varmt och med
hela Köpenhamns mysiga utstrålning.
För visst är det något speciellt med 
den stadens hela atmosfär!
Äääälskar verkligen Köpenhamn!

Vi strosade mest rundor, åt pölser så klart, tittade på
alla roliga butiker och vi hade gärna spenderat hela lördagen där, men mamma skulle med 
flyget så vi hann inte riktigt med allt som vi hade velat. Så därför bestämde vi att
vi åker dit igen helt enkelt! 












Texas ville tvunget ha en illgrön Minecraft- mössa... Tur att smaken är olika!


Vi hann med både ett stopp i Helsingör och i Helsingborg
innan vi svängde upp på vår garageuppfart lite efter åtta i gårkväll, så det blev
ändå en riktigt rolig heldagstur med hela familjen. Jag tror att vi bokar nästa resa
tillbaka lagom till Halloween. Tivoli har Halloween- öppet och så spökar de ut
hela parken med häxor, pumpor, mumies och gör den så läskig som de kan
 - ååååh, barnen kommer att älska det! 
Ja, jag tror att det kommer att bli lika roligt
 för oss lite större barn också.
 Men det får bli min lilla överraskning åt busbarnen, så jag
kommer inte att
säga något förrän några dagar innan (om jag nu kan hålla mig tills dess...).
Jag längtar redan efter att få berätta för dem!


Mamma är tillbaka på vårt soliga Mallorca, men vi ses snart igen!



Idag har vi lika vackert väder och barnen och jag ska försöka att
hitta någon kul loppis i närheten.
Fynda, kan man väl inte göra för mycket?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam,
 alla sockertoppar och njuuuuut av söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...