torsdag 18 december 2014

Det ska bli riktigt roligt...

Per Gessle Halmstad

julklappar

Jag och mina planer!

Ja, det är ju inte alltid jag lyckas att hålla mig till den 
egentliga planen, som idag då.
 
Vi hade ju laddat upp med massor med diverse olika godsaker inför dagens
julgodispyssel, men sen ringde barnens fd klasskompisar och frågade om de
fick komma hit imorgon och då är det ju mycket roligare
om alla barnen får göra julgodis tillsammans istället!
 

julklappar
Ännu mera pyssel som väntar! Söta små skåp som ska målas om i vackra pasteller  (jag ska bara hinna med alla mina projekt också :D).
 
  Men lite shopping hann Milton och jag med så klart och det finns 
ju hur mycket kul som helst att handla i Halmstad, men med en liten uttråkad
gosse som verkligen inte vill gå i butik efter butik, så tog jag beslutet att
jag åker dit igen på lördag, ensam!
Jag tänkte handla de allra sista klapparna till busbarnen, bara lite småsaker som 
målarböcker, fina pennor och en båt till Milton 
(han är helt galen i allt som har med båtar att göra för tillfället).
Och det ska bli riktigt roligt faktiskt! 
Det var längesen jag hade en dag på stan helt själv.

Nu sover alla de små och jag ska strax göra det samma, men allra först
tänkte jag gå och mäta det stora matsalsbordet. Jag la dit extraskivan idag och nu 
är det bara en vacker linneduk som fattas 
 (och att måla de där 3 sista stolarna, som jag varje dag lyckas förtränga... skrattar) till julens alla middagar.
Jag tror minsann att jag ska provduka i helgen, bara för att...
Lite tosig som man är!
skrattar

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
och hoppas att ni har haft en underbar torsdag, 
alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...