lördag 13 december 2014

Jag är verkligen glad...








Vi lussar fortfarande här hemma!
Fast idag har vi hunnit med så galet mycket mer. Ganen är inhandlad och står stor och fluffig 
i vardagsrummet (lycka) (jag har aldrig varit så sen med att köpa gran), den kostade liiiite mer än vad jag hade tänkt, men sen handlade jag lite mindre mat också (:D) så det jämnar ut sig, eller hur?







Och vi har varit på loppis!
Jiiiiipiiiieeeeeee.
För ååååh, vad jag saknar loppisar.
Idag kom jag hem med en fonduegryta i gjutjärn
 (en annan loppiskvinna blev superarg på mig att jag hann före henne och försökte köpa den av mig),
 en julgran för värmeljus, bilbana
för Milton och en ostbicka i marmor.
Jag är verkligen glad!

Nu ska vi mumsa på grillspett med sallad och se Harry Potterfilm!
En perfekt lördasgkväll helt enkelt!

Massor med kraaaaaaaaaaaaamar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...