torsdag 4 december 2014

Hipp, hipp h u r r a . . .


Världens bästa älskling och pappa fyller
40 år idag!

Jag tassade upp tidigt imorse, tog fram räksmörgåsen (som jag gjorde igår och gömt), tog fram
en iskall öl (alkoholfri, han ska ju arbeta idag) och smög ner och väckte barnen. Sen tände vi tomtebloss som vi placerat i räkbomben och väckte älsklingen med skönsång! Skön och skön, men glad blev han!
Och förvånad.
Jag blev också förvånad att vi lyckades utan att han hörde någoting!
4 trötta barn som ska smyga runt i huset så tidigt på morgonen, är
kanske inte det lättaste, men vi lyckades!

Vi har redan varit hos tandis med Texas och nu är det full fart 
för Milton och mig! Först ska vi köra en runda till Halmstad, sidenband måste inhandlas
och nya strumpbyxor till flickorna. De har sin uppvisningsdans ikväll
så deras kläder ska förberedas och sen måste vi ju så klart äta tårta för
älsklingen så firandet fortsätter senare med både pompa och ståt.

Lite roliga lotter, biobiljetter är inköpta, platser bokade till nya Hobbitfilmen som har premiär nästa vecka och sen har jag bokat 2 underbara resor åt oss! Jag kanske handlar något litet till idag, men det är minsann inte så lätt att handla till en man som fyller 40 och har det mesta! Resor och upplevelser är ju det roligaste, eller hur?

Det här kommer att bli en riktigt rolig torsdag  
- jag känner det på mig!
Ballonger, god mat och massor med kärlek. 

Kraaaaaaaaaaaaaaam, alla sockersöta, 
njut av denna 
kalla, men helt, helt ljuvliga decemberdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...