fredag 5 december 2014

F r e d a g och selfie- övning . . .


Fredag och 19 dagar kvar till julafton!

Härligt, härligt, men goooosh, så mycket som ska hinnas med
och just nu är det tokigt i vår kalender! 
skrattar
Lussefirande både här och där för alla barnen (Tex ska lussa 6 ggr, flickorna 2 ggr var), tandläkarkoll för tjejerna, extra fotbollsträningar har också tillkommit för Texas och samtidigt
ska vi ju njuta så mycket det går och ta det lugnt.
Men, men vi bockar av en sak i taget, det blir bäst så!


Och igår var det ju dansuppvisning och födelsedagsmiddag.
Det blev faktiskt en ganska så lugn kväll, trots att jag höll på som
en yr höna in i det sista!
Och efter ett strålande framträdande, massor med god middagsmat, så somnade
barnen kanonsnabbt och jag la mig i soffan tillsammans med
födelsedagsgrisen för att titta på en mysig film, men det tog inte
många minuter innan både han och jag sussade sött.
Galet happy 40 års kalas!
skrattar
 Men vi tar det som det är.
Och firar så klart snart istället, men resa (or), familjen och galenskap
- som alltid!






Och alltså, det här med selfies, hur löjligt känns inte det... Jag har försökt, men det känns heltöntigt, för mig och jag skrattar mest hela tiden! Det är därför ni inte ser så många bilder på mig här inne, jag älskar att fota, men gömmer mig gärna själv!

Kraaaaaaaaaaaam, alla fina!
Njut, skratta mycket och ha en helt underbart mysig start
på denna andra adventshelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...