måndag 29 december 2014

Vår jul...








Så mycket jul!

Det blev en liten paus, men vi har bara haft det så mysigt
och ibland kan det vara bra med en härlig och internetfri jul, eller hur?

Vi har ätit gott, skrattat alldleles underbart mycket, barnens alla kompisar 
 i från Båstad och Göteborg har varit här nästan varje dag och busat och det bästa av allt 
- vi har snö!
Helt, helt ljuvligt och vi har åkt så mycket pulka, njutit av 
veranda en liten snöflinga!

Älsklingen och jag var iväg och handlade pulkor och stjärtlappar och gissa om vi 
skrattade så att tårarna rann när ingen av barnen visste vad man skulle göra med
en stjärtlapp! De satt på dem på tvären och krånglade hit och dit, men sen har våra små
missat ganska så mycket snö på Mallorca. Men roligt var det och sen skrattade busbarnen
så att tårarna rann när jag sa att det var ju rumptryck lapparna de åkte på!






Mys, mys och ännu mera mys!
Ja, vi har verkligen inte stressat något dessa juldagar, bara flyttat oss ifrån
soffan, till snöbacken och tillbaks igen.
Och jag tror faktiskt att detta är min allra första helt stressfria jul någonsin!

Fast nu får det vara slut på all denna lathet - nyår är alldeles strax här och jag
 vill fira in det nya året med pompa och ståt!
Lite glamour måste man väl ha, även som lycklig 4- barns mamma?


Hoppas att ni alla fina har haft en lugn, fin och underbar jul!
Skrattat mycket, njutit av denna härliga helg och inte glömt
 att uppskatta de små, men allra viktigaste sakerna.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...