lördag 8 november 2014

Adventspyssel...


Mysigt med en liten promenad!
 Jag hade tänkt att ta bilen imorse, men ändrade mig, för
det kan ju inte bli mycket bättre än
en uppiggande promenad ner till byn på morgonkvisten!
 
Flickorna går igenom alla leksaksmagasin och suckar mest hela tiden! ALLT vill de ha och det värsta är, att när det kommer en ny tidning i brevlådan, så måste de ju skriva om sina önskelistor till tomten! skrattar Vilka problem!!!

Eftersom vi vaknade så tidigt idag, så har vi redan hunnit med hur mycket som helst
känns det som! Och alldeles strax ska Texas och älsklingen iväg till fotbollsavslutningen
och jag ska förbereda en liten pic nic- korg. För så fort killarna är klara, så 
bär det av mot skogen och med oss ska vi ha varm choklad och kanelbullarna som 
vi bakade häromdagen - mumsigt värre!
 

Kottar, granris och diverse småsaker står på min skogslista idag 
- ja, jag tänker börja!
Börja med adventspysslet, så det så.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...