torsdag 27 november 2014

E L V I S . . .


Nu har jag varit så där hurtig igen!

Det vill säga att jag har fått tusen saker gjorda på bara ett par timmar.
Imorse sa jag åt älsklingen att han kunde ta den stora bilen för jag skulle bara vara
hemma och pynta med Milton, men så klart hade jag helt glömt bort att 
flickorna har dans... Typiskt! Men, men det är ju inte hela världen att de
missar en klass (men det retar mig liiite ialla fall...).

Jag handlade massor förr i tiden (med 4 butiker så blir det en hel del shopping), men efter busbarnen
så bli man mamma, dvs att den första prioriteringen och tyvärr är det sant att 
vi mammor skämmer bort våra små, men glömmer bort oss själva.
Men jag tror att jag gjorde en bra sak idag
- 2 härliga vinterjackor, ett par underbara moccastövlar och 4 superfina
toppar kom jag hem med!
Jag är i chock!
Det var år och dar, sen och jag ljuger inte, som jag handlade så mycket till mig själv.
Och glad är jag!
Vad dum man är ibland, för så klart är det jätte, jätte- viktigt att barnen har
det bra, men om man själv glöms bort så är det kanske inte så inspirerande
- för någon.
Dags för förändring, sötisar. 
Jag fyller snart jämt och även om jag har ett underbart liv så borde man väl
kunna göra det ännu mera crazy?

Lite mera crazy måste jag vara för jag har bokat in mamma för jul
och handlat som en galen tomte inför barnens jul!
Och jag är helt förstummad att älsklingen har handlat klappar till barnen.
Det är ju alltid jag som gör det!
Ja, ni vet ju män ( och att vi kvinnor vet myyyyyycket bättre:D)

Det värsta jag har att se fram emot är att min älsklade
älskling också fyller 40 alldeles strax, närmare bestämt om 7 dagar.
Jag dööööör, för jag vill ge honom en upplevelse, inte en present, men jag
vet minsann inte vad ännu!
Ska jag boka oss till Vegas, gifta oss i Elvis- style och go bananas....?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...