onsdag 19 november 2014

En liten snöflinga, eller möjligen två...

jul, Zara Home Christmas

jul, Zara Home Christmas

 Ännu mer inspiration inför det
ljuvliga som komma skall!

Idag kikade jag rundor på Zara Home och jag verkligen älskar deras inredningsstil!
Klassiskt, men ännu är de supersnabba med att få in lite udda, roliga saker. Och precis som i översta bilden, preciiiis så där vill jag ha det i vårt sovrum nu i jul! Det behövs ju bara en liten
röd färgklick i allt det vita så blir det ju genast mycket mer juligt, eller hur?


jul, Zara Home Christmas
Våra toaletter och vårt badrum ska minsann få nya röda handdukar, några ljuslyktor också, så tyvärr får jag gömma undan de turkosa handdukarna, min finfina Buddha och lite annat smått tills våren igen!
 Längtar ni lika mycket som jag eller är 
det lite tidigt?
skrattar

Jag kunde inte hålla mig ifrån att binda ihop små kransar med Milton idag heller, stoppa huvudet
i julkartongerna ännu en gång och boka in två magiska julmarknader i vårt vackra
grannland Danmark! Eftersom härliga svärmor flyger in från Finland och min mamma 
kommer till oss ifrån Mallorca och båda landar i Köpenhamn, så tyckte hela familjen att
vi hämtar dem där och samtidigt passar vi på att insupa så mycket
rolig dansk julatmosfär som möjligt!
Och tänk om det skulle kunna komma en liten snöflinga, eller möjligtvis två...

julmarknad, Bakken
Utanför Bakken finns detta sagohus och på gården har de en stor julmarknad med allt det där som hör till och hit ska vi!

Nu blir det film med älsklingen, eller rättare sagt, fortsättningen 
på filmen vi började se på igår
- det tog inte många minuter innan jag hörde hans småsnarkande i mitt öra!
Så vi gör ett nytt försök idag, för filmen verkade riktigt bra.

Sov sött, alla fina, så hörs vi imorgon!
Godnattkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...