torsdag 6 november 2014

Snart, snart kan jag börja...


Redan torsdag och snart är det helg igen!

Det är galet hur fort tiden går och jag har börjat
smygladda hemmet inför första advent. När de stora barnen är
i skolan så passar Milton och jag på att åka ut på shoppingturer
och småpyssla hemma. Igår var vi i vackra Halmstad och trots att 
det regnade hela dagen så var vi piggelin och for rundor precis överallt
kändes det som! Och nya fuskljus handlade
vi hem igen - jag har helt förälskat mig i dessa vaxljus som
har timer och går på batterier!
Bästa ljus ever, om jag får bestämma.
Ingen fara för små barnfingrar och de ser precis ut som riktiga ljus.
Vi använder uppladdningsbara batterier och det gör ju dem miljövänliga också!
Win, win för alla!

Milton och jag var ju tvugna att mysa rundor ibland alla juldekorationer igår också! Vissa tycker det är tidigt, men jag älskar det! Ju mer desto bättre och i år kommer vi att ha en röd, vacker, traditionsenlig jul.

Idag är det fortsatt regnigt och grått ute och det passar oss perfekt! Nygamla
stolar ska få bli vackert vitbetsade och gästrummet ska göras iordning
för snart kommer älskade mummi och gissa om hela familjen längtar!
Världens bästa svärmor.

Nu ska jag skynda, tvätten kallar och sen kanske vi hinner med att 
baka lite kanelbullar när vi ändå är igång!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla härliga, hoppas
att ni får en underbar torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...