lördag 15 november 2014

I´m in heaven...

plane

fotboll

Full fart hela lördagen!

Idag var vi uppe tidigt, tidigt för att Texas skulle spela match. Och trots att alla
var påklädda och redo att hoppa in i bilen så kom vi så klart ändå försent till samlingen!
Så klart.
(jag tro att tränarna börjar inse att vi alltid kommer dit, men aldrig i tid)
Jag är en riktig tidsoptimist, men jag är tillsammans med en som
 är ännu bättre på att vara en! 
Och i vår familj, så kanske man kan tro att det måste vara mitt fel med tanke på att jag sminkar mig och väljer kläder, men så är inte fallet
- älsklingen vinner med hästlängder!
Han är verkligen hopplös när det gäller att passa tider och som tur är så är han sin egen chef
annars hade det ju aldrig i livet fungerat!
 
julpynt

delikatesser

Men hur som helst så fick Tex spelat, alla var glada och vi hann med lite 
delikatess- shopping också. Fast det allra bästa var att jag hittade ännu en julstjärna
till vår samling! Den är enorm. 150 cm vackert stor och I´m in heaven!
Ja, ja säger ni, det är bara en julstjärna, men det säger inte jag.
Den är helt underbar!
För om man har stora fönster, absolut inga gardiner, så ska man väl slå till
när man hittar en sådan skönhet?

julstjärna stor 150 cm
Jag tvingade älsklingen att hålla upp stjärnan och jag lovade att inte lägga ut bilden här.... Det gick väl så där :D Stjärnan är superduper fin och tyvärr är den större än fönstret *skrattar* men jag kommer säkert på något!

Nu ska busbarnen och jag gå en sväng ner till parken och sen blir det både chips och 
bubbelvin. Chips till de små söta och lite gyllende bubblor till älsklingen och mig! Lite goda
ostar ska vi minsann också mumsa på, men det får bli lite senare ikväll.
(det finns en stor risk att busbarnen mumsar i sig hela härligheten innan vi ens får en provtugga annars)

Ha en helt ljuvlig lördag, sötisar!
Många, många kraaaaaaaaaaaaaaaamar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...