fredag 28 november 2014

Snöblandat...


Godmorgon sockertoppar!
Hoppas att ni vaknat på ett
 härligt fredagshumör idag!

Busbarnen är i skolan, älsklingen på arbetet och lillgossen
och jag ska alldeles strax ta en lång runda ut på stan. Vi ska handla
lite smått och gott, lite mera julpynt och så måste jag 
hitta de där minigranarna till barnens rum som jag letat efter ett tag nu. 
Så fort jag hittat dem så blir deras rum klara inför advent. 

Och vet ni, det kan bli snöblandat regn hos oss idag!
Bara en sån sak kan ju göra vilken dag som helst bra.
skrattar
Ja, det låter kanske inte så roligt för vissa, men jag hör bara ordet snö
och blir glad som bara den!

Nu ska jag skynda, kaffet är slut så det blir det första vi ska
inhandla, sen har vi en ny ljuvlig weekend att se 
fram emot. Vi har inga stora planer, men Texas ska 
på kalas och så klart måste vi mingla lite på julskyltningen - det hör ju till!

Kraaaaaaaaaaaaaaam, alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...