onsdag 26 november 2014

Mot Halmstad...



Härliga dagar!
Visst njuter ni väl av att det börjar närma sig
- börja närma sig advent?

Varje morgon tassar jag upp före alla andra, gör en café con leche
och tänder ljus i hela hemmet. Älskar verkligen den timmen innan
jag går ner och väcker barnen, som gnuggar sig i ögonen när de vaknar och undrar
om det är mitt i natten, världen utanför
är ju beckmörk!
Igår tog vi en lång runda ner till stan, vi handlade nybakta
bullar på lilla cafét och fyllde vi på med vita hyacinter och en liten jul- en
till fönstret i hallen. Och hallen förresten, den blir finfin och jag är
så glad att vi flyttade runt möblerna. Men jag är inte riktigt färdig, den 
hemska soffan 
(älsklingens och alla andras favorit, vilket jag inte fattar alls...) 
ska bäras bort, gärna långt bort!
Sen kan jag börja pynta ordentligt.
 Bilder kommer.


 Nu ska jag skynda, shopping i Halmstad, 2 små granar till barnens rum
och en tomtedräkt står på dagens inköpslista.
Lite paket ska också hämtas kom jag precis på!
Roligt, rooooligt.

Ha en mysig lill- lördag, alla fina!
Kraaaaaaaaaaaaaamelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...