torsdag 13 november 2014

Juklapps- mood...




Julshoppings- torsdag!

Ja, hela dagen har gått i julklapps- mood och jag är faktiskt riktigt
nöjd med min prestation!
skrattar
Det känns superskönt att ha börjat.

 Fast nu brukar jag inte vara toksen med att börja handla klappar till barnen, men jag tycker att det blir svårare och svårare ju äldre busbarnen blir. De har så långa önskelistor och jag är inte alls
glad för alla tusen olika plastleksaker som finns och allt som barnen matas med att vilja ha
på diverse tv- kanaler. Det är mycket roligare att ge dem något 
som håller länge och som de kan
ha kul med. Så idag handlade jag nya böcker (läsa är toppen), ljuvliga silverringar till flickorna
(det kostar nästan samma att handla silversmycken som att handla plastsmycken i leksaksaffären och gissa vad jag föredrar...)
och målar/ pysselböcker. Jag tänkte även köpa nya klockor till barnen, för det är nu de
börjar behöva att ha koll på tiden. Men
så klart kan jag ju inte handla hem "barn" klockor, de måste ju se lite anständiga ut!


Nya kjolar och koftor till busbarnen hann jag tydligen också med att klicka hem i veckan... Och tydligen kommer det ännu mera :D Älskar internetshopping - så busenkelt!
Jag har även hunnit med att shoppa lite kul till moi!
Kors i taket, men faktiskt.
Så nu väntar jag på en ny stickad mohairklänning med polokrage
och ett par galet fina moccastövlar! Jag hoppas att de är lika fina som jag 
förväntar mig.

Nu ska barnen i säng och älsklingen och jag ska glida ner i soffan
och se vad vi kan hitta för någon mysig torsdagsfilm.

Godnattkraaaaaaaaaaam, alla finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...