söndag 21 juni 2015

En fantastisk helg...





Tivoli!

Jag hade ju lovat våra små att få gå på tivoli redan 
efter midsommardansen, men det gick ju inte i ösregn, men nu så 
blev det karuseller, hopptält och spunnet socker!
Åååååh, gissa vad jag ångrade allt det där rosa sockret i bilen på vägen hem...
Nästa gång jag måste tvätta bilen så får det bli 
en högtryckstvätt invändigt!







Det behövs minsann inte så mycket för att göra 
busbarnen lyckliga!



Så här klistrig var lillgossen när vi väl kommit hem! Fast han såg väldigt nöjd och belåten ut, så då får man väl ändå vara glad (trots att bilen ser ungefär likadan ut invändigt)!
Idag har vi tagit det ganska så lugnt. Barnen har varit ute och lekt, jag har tvättas
massor med tvätt, älsklingen kaklar färdigt i nya huset och Milton och jag har
varit på hans fotbollsavslutning. Jag måste strax ta en runda till lilla matbutiken, men 
jag har ingen aning om vad vi ska äta till middag 
- matinspirationen är på noll!
skrattar
 Det kanske har att göra med allt det goda vi åt i helgen.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla söta!
Hoppas att ni har haft en fantastisk helg och är laddade inför
en ny sommarvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...