torsdag 11 juni 2015

Ett härligt helghumör...



 Snart sommarlov!

Ja, imorgon är det dags för våra små busar att äntligen få lite sommarlov
(inte för att någon av dem egentligen vill, de älskar skolan, men så är det) 
och jag håller på att förbereda deras kläder, naglarna på flickorna är nymålade och alla
 är nyduschade
inför morgondagen. 




Jag har fortfarande lite att pyssla med ikväll, så som att förbereda tårtan, fixa 
ballongerna och tvätta lite tvätt, men sen ska jag minsann sussa sött jag med!
Älsklingen och Texas är på bio och ser på den nya Jurassic World- filmen och kommer hem lite senare och jag gissar att Tex kommer att vara helt till sig.
Han har längtat efter filmen i över 2 månader
och alla vet ju hur lång tid 2 månader är för en gosse på 9 år 
- döööööölång tid!



Nu ska jag säga godnatt till de små och sen fortsätta med mitt.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla söta!
Ha en myspysig torsdagskväll! Imorgon ska det bli sommar på riktigt med 
grader över 20 och strålande sol, bara en sån sak kan ju göra vem som helst på 
ett härligt helghumör, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...