söndag 7 juni 2015

Proffs...





Sunny Sunday!

Mer solsken, massor med fotboll, både matcher och träning och trevligt 
grannbesök har vi hunnit med.

Igår avslutade vi lördagen i trädgården, vi grillade, älsklingen spelade fotboll med barnen, busbarnen hade vattenkrig och så kom grannarna in på
spontanbesök, så vi kan väl säga att det blev en hel del skratt under kvällen!
Helt enkelt - vi hade en supertrevlig lördag.



Zasha kan ialla fall matcha färgmässigt, eller hur?



Idag har Texas spelat match hela förmiddagen, så älsklingen och jag hade packat
 picnickorgen med både kaffe och goda smörgåsar, filt och frukt till gossen. Jag tycker faktiskt att vi börjar bli riktigt proffsiga på det där!
Det är ju ganska så många timmar och med lite gott att mumsa på under tiden, så blir det
så mycket roligare.
Även lillgossen hade träning efter det så vi kan väl säga att det har varit en hel del
fotboll idag, men nu tänker jag minsann inte göra mycket mer. 
Älsklingen är i nya huset och fortsätter kakla badrummet klart och imorgon är det 
sista skolveckan sen väntar sommarlov för våra duktiga små!

Nu ska jag sätta mig i soffan med mamma och sen får det bli något lätt 
till middag, något som typ lagar sig själv!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina!
Hoppas att ni har haft en lika härlig helg som vi har haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...