fredag 12 juni 2015

Sommarloooooov....









Hej alla vackra sommarfirare!

Nu har vi äntligen fått vårt efterlängtade sommarlov
och det kan ju inte börja bättre!
Sol, skratt och massor med roligheter.
 





Jag är så glad att vi får fira i vår fina kyrka, för trots att jag inte är speciellt 
kyrklig av mig, så är det en underbar tradition och jag älskar det!
Riktigt, riktigt högtidligt eller hur?
Efter kyrkan så tågade hela skolan med barn, lärare och alla föräldrar gemensamt tillbaka
till skolan där vi tackade lärarna och vinkade hejdå.
En helt perfekt avslutning helt enkelt!


Nu är vi ett gäng mammor med barn som ska ses vid sjön, så nu 
blir det bad och en hel del skratt, kan jag tänka!
Ikväll blir det så klart grillat och roligheter i trädgården.
Så vi ses lite senare!
 

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, 
hoppas att ni är
på ett ljuvligt fredagshumör, sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...