måndag 29 juni 2015

Loppisfynd...




Sista helgen i junimånad försvann 
i ett soligt töcken!
Ja, så blev det och jag har inte ens suttit (knappt) vid datorn
och ibland behövs det.

Vi har haft fullt upp med barnens kompisar som varit här och busat, vi har grillat
exakt varje dag och vi har hunnit med 3 loppisar. Och som jag längat efter att fynda!
skrattar
Jag är lite smått besatt av loppisfynd.
Och busbarnen har blivit lika tokiga!



Lite roligt besök till Ängelholm har vi också hunnit med, vi har bokat in biodejt med
vännerna  (Despicable me 3 är ett måste - för stora som små), jag har klickat hem ännu en 
Beverage Dispenser (fast denna gången är det en 40- års present till min mycket goda vän) och så klart har vi
ätit alldeles för mycket god mat.
En tråkig sak hann vi minsann också med och det var att älsklingen kom ifrån arbetet med 
magsjuka i fredags och i gårkväll började Texas att spy och idag har Zasha och Milton
haft den äran.
 Men nu verkar det vara över.
Vi är ju inte en speciellt sjuk familj av oss och om busbarnen någon gång 
råkar bli sjuka så går det över fortare än kvickt!
Jag blir aldrig sjuk
 - helt ärligt så kommer jag inte ens ihåg när jag var sjuk sist.







Ikväll blir det filmmys med hela familjen men först lasagne
och sallad. Imorgon åker vi nog till Halmstad på lite roligheter.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam alla fina,
 ha en härlig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...