måndag 1 juni 2015

Sommaräng...



Sommaren har börjat!
Tänk att junimånad faktiskt redan är här, inte mycket 
värme och solsken, men 
ialla fall! 

Denna måndagen har försvunnit med matshopping, fotbollsträning
och matbox- pyssel. Det är tusen olika aktiviteter nu de två sista veckorna
för barnen och imorgon är det först Texas som ska till Varberg, sen är det grillkväll vid sjön och på onsdag ska flickorna iväg mot vackra Skåne på äventyr! Så just
 nu är jag väldigt glad att jag har min almenacka.
Annars vet jag minsann inte hur det skulle gått!

Nu sussar nästan alla sött, endast Milton och jag som fortfarande 
är vakna, men snart är det dags för skönhetssömnen. Imorgon har
jag en hel lista över saker som jag måste ta itu med och jag bara måste klippa gräset!
Trädgården ser snart ut som en vildvuxen sommaräng! 

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina,
hoppas att ni drömmer många vackra drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...