tisdag 2 juni 2015

Regn och rusk...


Regnet öser ner hemma hos oss idag!
Ja, inte inne då förstås.
 
Men det passar faktiskt mitt humör perfekt och jag är riktigt städsugen
och far rundor med dammsugare, dammvippa och mopp. Jag tänkte
nämligen att eftersom det ska bli vackert solskensväder
imorgon, så är det ju lika bra att få undan städningen direkt!

Ikväll är det grillkväll vid sjön, men vi får väl se om det går. Det finns inget tak
där och grilla i duggregn fungerar absolut, men i ösregn är jag inte så säker på.
Men, man ska ju tänka positivt, eller hur!
 
Nu ska jag fortsätta med mitt donande 
(jag väntar bara på att golvet under sofforna
ska torka och ni kan ju gissa hur mycket som Milton och jag hittade under dem...
 Leksaker, hårklämmor, klistrigt godis - gaaaaah, tusen och en sak) sen måste jag ta en tur ut med bilen.
Lite post som ska postas och mer matlådor ska förberedas inför flickornas 
utflykt imorgon.
Aldrig en lugn stund hemma hos oss!
 
 
 Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
och ha en härlig tisdag, raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...