söndag 14 juni 2015

Ute på vift...

 




Saturday Night Fever!

Vi, älsklingen och jag, gjorde något ovanligt igår - vi tog en barrunda
i vår lilla härliga stad!
Det var faktiskt mamma som tyckte att vi skulle passa på att göra det
och varken älsklingen eller jag är ju så där svårövertalade!
skrattar
Vi hade det hur roligt som helst!




Vi pussade busbarnen godnatt, jag fick piffa till mig lite och sen började vi med hotellet. De har
precis öppnat sin uteservering och där hamnade vi först.
Ljuvlig stämning och goda mat - perfekt start!
Vi mumsade fiskfilé med ljuvliga såser och efter det tyckte älsklingen att vi skulle gå vidare, så
vi hamnade på stans mysigaste restaurang.


Vi körde tapas- stilen hela kvällen och trots att vi var ganska mätta, så beställde vi in
lite småplock lite varstans där vi hamnade. Rekommenderas verkligen!
Vi testade allt ifrån fisk till thai.






Vi var superlyckliga och helt nöjda när vi kom hem (lite innan midnatt, så vi var duktiga)
och båda tyckte att det här, måste vi göra om!
En helt ljuvlig lördagskväll för 
ett par 4- barnsföräldrar som alldeles för sällan är ute på vift!

Ikväll blir det tidigt i säng, fotbollsträningen är avklarad, barnen
har haft playdate med grannbarnen 
 (som ville att våra barn skulle sova i tält med dem inatt... Jag sa faktiskt nej! Ikväll blir det lugnt, tidigt i säng för imorgon ska vi förbereda inför Midsommar) och älsklingen och jag har varit i nya huset.
Nu ska vi krypa upp i soffan, bädda in oss i filtar och mysa lite med en rolig film,
hela La Familia!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam,
alla fina, hoppas att ni har haft en underbar weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...