fredag 5 juni 2015

Pinky swear...




Vilken helt underbar dag!
 Solen, allt det gröna sköna i vår lilla stad och så mycket utflykter.

Vi har haft fullt upp exakt hela dagen, busbarnen och jag. Allt ifrån spontan- picnic i parken
där vi hittade tre små grodyngel som barnen så gärna ville ta hem och ta hand om (vilket de faktiskt fick), vi har handlat smått och mycket gott två gånger redan i vår lilla matbutik och idag kunde vi 
minsan inte hålla
oss ifrån att både grilla och tissla lite med grannarna!
 







Efter grillningen var alla mätta och glada (och jag trodde nöjda med dagen) men absolut inte!
Både Texas och Bianca fick mig att pinky swear att vi skulle cykla ner till sjön och kanske bada...
Åååååh, vad dum jag kan vara ibland!
Men de ville så gärna.





Vi hade faktiskt riktig roligt och lite motion är väl aldrig fel, men vi badade inte.
Jag lyckades lura dem en aning och sa (sanningen) att det ska bli ännu varmare imorgon och att jag inte
alls gillade att de skulle bada nu ikväll, inte ha handdukar med sig och sen cykla hem plaskvåta
- det fungerade!
Men imorgon är en annan dag.
Jag får väl fundera ut en plan, som Charles Ingvar!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam
ha en ljuvlig fredagskväll, raringar!
Nu blir det film för oss stora och lite tapas med rosado.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...