onsdag 10 juni 2015

Soliga Halmstad väntar...



 Tisdag bara försvann!
Men vi hittade på ganska så mycket ändå.

Godnorgon solstrålar!
Idag är det ju himelskt att vakna - sommarlov om två dagar, solsken
och så mammas födelsedag!
Mycket på en gång, som alltid.

Grillat till lunch blev det igår. Hamburgare och majs - inte speciellt avancerat, men väldigt gott!

Texas och jag cyklade en lång runda, bl a ner till sjön för att hämta nytt vatten till våra små blivande grodor, som växer så det knakar (hoppas att de växer riktigt fort, så att vi snart kan släppa tillbaks dem....)!
Idag ska födelsedagsgrisen, Milton och jag bege oss till vackra Halmstad igen, mamma
är i shoppingtagen (det kan ju gå hur som helst...)
Det blir lite rolig shopping, lunch i solen och efter det är det
talangjakt i parken. Det kommer att bli en bra dag det här 
- jag känner det på mig!
 
Nu ska jag skynda, Halmstad väntar!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, ha en underbar dag, sockertoppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...